Repair Café Venray editie 3

Op woensdag 26 augustus aanstaande zal eindelijk de langverwachte 3e editie van Repair Café Venray plaatsvinden. De eerste 2 edities waren een daverend succes! We mochten veel mensen begroeten en er zijn veel producten gerepareerd. Net voor de derde editie, waarvan de verwachtingen hoog gespannen waren, gooide corona helaas roet in het eten. Nu er weer wat meer ruimte ontstaat, gaan wij weer voorzichtig opstarten.

Wellicht ten overvloede, nog even in het kort: wat houdt het Repair Café in:

In de Kemphaan aan het Kennedyplein 1 te Venray draait het elke laatste woensdag van de maand allemaal om repareren. Tussen 13.00 en 16.00 uur staan diverse vrijwillige reparateurs klaar om gratis te helpen bij alle mogelijke reparaties. Ook gereedschap en materialen zijn aanwezig. Mensen die het Repair Café bezoeken, nemen van thuis kapotte spullen mee. Broodroosters, lampjes, föhns, kleding, fietsen, speelgoed, servies… alles wat het niet meer doet, is welkom. En maakt kans op een geslaagde reparatie. De reparateurs in het Repair Café weten bijna altijd raad. En dat allemaal tegen een vrijwillige eigen bijdrage. Speciale aandacht vragen wij voor een scharenslijper, die aanwezig zal zijn. Ook is er een dame aanwezig die uitermate bedreven is in het repareren van alle soorten textiel.

Wij hopen dat mensen in de tussentijd hun defecte spullen bewaard hebben, en de weg naar ons weer weten te vinden. Daarom bij deze het verzoek om deze informatie te delen richting uw leden, zodat we samen weer verder kunnen bouwen aan een duurzamere wereld op 26 augustus.

Uiteraard volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Wij verwijzen hiervoor naar de aanwijzingen op locatie, en verzoeken eenieder de aanwijzingen van onze vrijwilligers op te volgen. Verder het verzoek om zoveel mogelijk alleen te komen, en natuurlijk thuis te blijven bij (milde) klachten.

Hartelijke dank voor uw medewerking

Groeten, namens Stichting Repair Café Venray
Chantal Biersteker