Repair Café Venray

Volgende week woensdag is het alweer tijd voor ons Repair Café!

Aanstaande woensdag 29 juni opent Repair Café Venray haar deuren weer voor jullie! Dit is de laatste editie voor de zomervakantie, dus wil je graag iets gerepareerd hebben voor de vakantie, zorg dan dat je er woensdag bij bent! We zijn er zoals je van ons gewend bent van 13 tot 16 uur. Dus kom woensdag gezellig met je defecte spullen naar ons Repair Café in de Kemphaan, Kennedyplein 1, 5801 VH Venray. Onze vrijwilligers kunnen samen met jou bijna alle defecte spullen repareren, en dat slechts tegen een vrijwillige bijdrage in de door ons te maken kosten. Natuurlijk is er ook tijd en ruimte om gezellig samen een kopje koffie of thee te drinken.

Helaas heeft onze vrijwilliger van de afdeling textiel aangegeven te stoppen: hiermee kunnen we je dus niet meer van dienst zijn. Ben je handig met naald en draad, of ken je iemand die dat is, en zich bij ons wil aansluiten? Laat het ons dan weten en sluit je aan bij onze gezellige club vrijwilligers.

Hopelijk tot volgende week woensdag, onze vrijwilligers staan graag weer voor je klaar!

Volg ons voor het laatste nieuws ook op Facebook: https://www.facebook.com/RepairCafeVenray

Voel je vrij om deze nieuwsbrief te delen onder eventuele andere belangstellenden!

De data voor het hele jaar zijn al gepland, deze kun je alvast op je kalender noteren:

Namens Repair Café Venray
Chantal Biersteker