Theater: de Mantelzorgmonologen

Stichting Naoberzorg NL en Synthese organiseren op donderdag 8 oktober 2020 van 19.00 tot 21. 30 uur de theatervoorstelling ‘De Mantelzorgmonologen’. Men maakt op indringende wijze kennis met een jonge, een werkende en een oudere mantelzorger die zorgen voor iemand in de laatste levensfase. De monologen zijn gebaseerd op werkelijke verhalen van mantelzorgers in de palliatieve fase. De voorstelling biedt een intensieve beleving waarbij u in de huid kruipt van een mantelzorger en ervaart wat het betekent om mantelzorger te zijn. Aansluitend gaan we met elkaar in gesprek.

De voorstelling vindt plaats op het Citaverde-college. De bijeenkomst is bedoeld voor mantelzorgers in de regio. Ook betrokken vrijwilligers en professionals zijn welkom. Corona-richtlijnen worden in acht genomen.

Aanmelden kan vóór 1 oktober via www.synthese.nl via het kopje ‘aanbod & inschrijving’.
Er is plaats voor maximaal 60 personen. Er zijn geen kosten aan verbonden.
De voorstelling ‘De Mantelzorgmonologen’ wordt aangeboden door MantelzorgNl in het kader van de campagne palliatieve zorg VWS en is mede mogelijk gemaakt door Agora, leven tot het einde. Mantelzorgmonologen wordt verzorgd vanuit Ceder Trainingen.
Meer informatie over deze waarderingsactiviteit is te verkrijgen bij Anja Damhuis, mantelzorgondersteuner van Synthese (a.damhuis@synthese.nl of 06 36164919)